donderdag 21 mei 2009

Re: Reisverslag vanderlinden48: Florida 24-4 tm 9-5 2009
dinsdag, 28 april Vanmorgen werden we rond een uur of zeven wakker. Het slapen gaat steeds een stukje beter dus we mogen niet mopperen( al blijft zeven uur in de vakantie wel erg vroeg) Ik rommel een beetje op internet en lees lekker een boek. Lars geeft aan dat hij zich niet zo lekker voelt, Hij is ook om iedere scheet aan het huilen dus van ons plan om naar animal kingdom te gaan zal vandaag wel niets komen. We doen dus maar lekker relaxed en robby gaat buiten flink oefenen met zijn waveboard. Hij kan het al best wel goed! Erg knap want ik kan er niet eens op blijven staan zonder mijn nek te breken. Lars heeft lekker met de lego gespeeld en is wel weer aardig opgekapt. We besluiten om dan maar naar disney quest te gaan en nog wat te gaan winkelen. Om een uur of elf zijn we in downtown disney en lopen we op weg naar disney quest. We komen langs de harley davidson winkel en de jongens willen natuurlijk wel even met een harley op de foto Eenmaal bij disney quest aangekomen ben ik de drie mannen snel uit het oog verloren. Ze rennen van het ene naar het andere spel automaat en zijn vooral niet weg te slaan bij de race en vlucht simulator. We vinden disney quest erg leuk en de jongens hebben echt geen zin om er weer weg te gaan. Om een uur of vijf vind ik het echter mooi geweest ik kan geen spelletje meer zien. We gaan op weg naar de premium outlet om nog het een en ander aan te schaffen. Vooral bij de ecko unlimeted winkel gaat jeroen lekker los en koopt hij drie vesten en vier shirts. Hierna nog drie shirts bij adidas dus zijn kast is weer aardig aangevuld. Ik koop bij sketchers nog een paar schoenen en lars een paar crocs (het zijn en blijven lelijke dingen maar vooruit) Op de weg terug naar huis nog even naar de wallmart waar nog een paar boodschappen gedaan moeten worden. Rond een uur of negen zijn we terug in de villa en wordt er nog even wat gegeten (mac donalds en kentucky fried chicken lekker gezond) Als de jongens slapen zie ik dat robby met zijn wave board in bed ligt te slapen Wat is hij blij met zijn board niet!! Ik ga nog even het verlag typen en als ik bijna klaar ben doe ik iets fout en is alles weg Ik begin dus maar weer opnieuw en dit is dus het resultaat! Het is ondertussen kwart over elf en mijn lichtje gaat langzaam uit. Groeten wendy

Geen opmerkingen: