donderdag 21 mei 2009

Re: Reisverslag vanderlinden48: Florida 24-4 tm 9-5 2009
Dinsdag, 5 mei Vanmorgen lag ik nog heerlijk te slapen toen Jeroen me riep dat mijn broer op Skype was. Hij had pas sinds vandaag Skype en wilde dat natuurlijk meteen uitproberen! Het was wel even leuk om hem te spreken en te zien en zelfs mijn ouders(uit het stenen tijdperk en dus geen internet ) kwamen even langs om ons te spreken. Na met iedereen gekletst te hebben even lekker ontbijten en daarna op weg naar Blizzard Beach voor een heerlijk relaxed hang dagje in het waterpark. Na binnenkomst zijn we eerst even met zijn allen in de familie raft gegaan en zagen we al dat het vandaag redelijk druk was in het park. We vinden het trouwens de hele week al redelijk druk in alle parken! Jeroen wilde wel graag in de Summit Plummit maar daar was de rij wel erg lang. Toen zijn we met zijn allen in de Slush Gusher gegaan. Toen ik beneden kwam was ik bijna mijn zwembroek kwijt zo hard gaat dat ding. Je ziet iedereen die van die glijbaan af komt zijn zwembroek uit zijn bilnaad vandaan vissen zo hard gaat hij Verder hebben de jongens vandaag veel gespeeld in het kinder gedeelte. Hier zijn minder wachtrijen en vermaken ze zich prima. Jeroen en ik hebben vandaag voor het eerst ook eens rustig op een bedje niets liggen doen! Ik moet zeggen dat dit ook wel eens erg lekker was. Voor we er erg in hadden was het al bijna vijf uur en zou het park weer gaan sluiten. Jeroen is toch nog even snel van de Summit Plummit af geweest en heeft met Lars nog snel even wat glijbanen gedaan. Lars heeft vandaag trouwens veel last van zijn onderbeen waar hij een grote muggenbeet heeft zitten. Zijn hele onderbeen is dik en zelfs zijn enkel begint op te zetten Na Blizzard Beach gaan we nog even naar Downtown Disney. We slaan nog wat laatste inkopen in en lopen daar nog even lekker rond. Het blijft echt genieten van alle Disney sfeer die hier hangt en ik zou hier uren kunnen lopen. We zijn echter met zijn vieren en de jongens hebben iets minder geduld Als laatste gaan we nog even naar de Nike-store voor schoenen voor Lars. Als we de Nike store weer uit komen zijn het vier paar schoenen geworden en nog twee leuke outfits voor Lars. Het valt ons trouwens op dat we bijna iedere dag wel een of twee auto ongelukken zien! Gelukkig is het meeste blikschade maar het zegt volgens mij wel iets over de rijstijl van sommige mensen hier. Ook de zwem kwaliteit van de meeste kinderen wordt hier zwaar overschat! Als je ziet hoe vaak de lifeguard vandaag in het water moest springen voor kinderen die "op zijn hondjes"zwemmen , niet normaal. Nou vandaag niet zo veel foto's gemaakt dus heb ik er ook niet veel om in het verslag te zetten. Morgen gaan we naar Kennedy space center. Ben erg benieuwd wat de jongens er van vinden. Groeten Wendy

Geen opmerkingen: