donderdag 21 mei 2009

Re: Reisverslag vanderlinden48: Florida 24-4 tm 9-5 2009
Maandag, 4 mei Vanmorgen heerlijk tot 8 uur uitgeslapen!! Daar was ik wel een keer aan toe Ik was nog maar net wakker of de telefoon ging (op de laptop). Mijn schoonmoeder belde via skype en is dus weer even op de hoogte gebracht van onze vakantie perikelen. Na wederom een lekker ontbijt ging de reis vandaag richting animal kingdom. Om 9.45 zaten we in de auto en om iets over tienen waren we op de plaats van bestemming. Dit is het enigste park waar we nog niet alle attracties gedaan hebben omdat ik vorig jaar zo groen als Kermit de kikker uit de expeditie Everest kwam. We zijn toen terug gegaan naar ons hotel en nu een jaar later dus weer terug. We zijn vandaag gestart bij its Tough to be a Bug. Dit is een 3D show over een luizenleven. Erg leuk gedaan en we vonden het dan ook erg leuk. Hierna zijn we naar Flights of wonder gegaan wat een show is met allemaal verschillende soorten vogels. Omdat we voor deze show nog fastpassen gehaald hadden voor Kilimanjaro Safaris konden we hierna zo doorlopen bij deze attractie. Dit was een mooie attractie en we hebben veel dieren gezien en mooie foto's gemaakt. Hierna hebben we ons pad vervolgd naar camp Minnie-Mickey waar Robby graag op de foto wilde met Donald Duck. Na 10 minuten in de rij gestaan te hebben kwam hij er echter achter dat het Katrien was en dat wilde hij niet! Dus maar weer uit de rij gegaan en weer in de rij voor de show festival of the Lion King.( soms wordt je wel een beetje moe van al die rijen!) De show van de Lion King was echter wel erg mooi. Hij was voor ons nieuw en dat maakt het altijd nog extra leuk. Ondertussen was het al lang weer etenstijd en hebben we even wat gegeten in Dinoland. Ik heb meteen maar vast uit voorzorg een primatoertje in genomen omdat we straks de expeditie Everest gaan doen waar ik dus slechte herinneringen aan heb. We gaan eerst nog in Dinosaur waar Robby zich rot schrikt van een dinosaurus! Hij springt zowat bij mij op schoot maar zijn riem houdt hem gelukkig in zijn eigen stoel. We slaan natuurlijk ook de musical Nemo niet over! Dit blijft ook een echte top attractie. Hierna gaan we dan echt richting de Everest en de wachttijd is maar 10 minuten. Ik ga er dapper in en het gaat deze keer gelukkig goed. Geen misselijkheid klachten maar een achtbaan die achteruit gaat is toch niet helemaal mijn ding. Als laatste gaan Lars en Jeroen in de kali River Rapits. Ik ga niet mee omdat ik dan niet met een natte spijkerbroek in de auto hoef. Ik kan nu wel mooi foto's nemen van Jeroen en Lars Als de mannen hier lekker nat uit komen is het al vijf uur en gaat het park dicht. We gaan nog even naar de prime 1 outlet om nog wat shirt en vesten voor mijn zwager te halen (gelukt hoor Saskia) Ook halen we afterbite voor lars die een flinke reactie heeft op een muggenbeet. Rond een uur of negen zijn we terug bij de villa. De kids liggen snel te slapen en om 22.00 valt de eerste regenbui van deze vakantie. Het is wel meteen een complete hoosbui maar wij zitten lekker droog. Morgen gaan we lekker weer een dagje zwemmen. Groeten Wendy

Geen opmerkingen: