donderdag 21 mei 2009

Re: Reisverslag vanderlinden48: Florida 24-4 tm 9-5 2009
woensdag, 29 april, Vanmorgen om 10 voor zeven werd ik wederom wakker gemaakt door Robby die niet meer kon slapen. Hij werd door mij "vriendelijk"verzocht of hij dit nu toch echt niet meer wil doen omdat ik ook wel eens iets langer als tot zeven uur wil slapen Toch maar uit bed gegaan en een lekker ontbijtje gemaakt. Na wat uitzoeken was ik er eindelijk uit hoe je een filmpje moet plaatsen dus dat maar meteen gedaan. Rond een uur of tien even naar het High Grove clubhuis gegaan om kaartjes via internet te bestellen voor de tampa bay rays tegen de boston red soxs voor as zondag. Na een half uur proberen (zelfs met hulp van een vriendelijke dame!)lukte het op de een of andere manier echt niet om dit te doen. Hierna via de telefoon geprobeerd maar ik het wilde echt niet lukken!!(en ik ben echt niet blond) Hierna maar besloten om ons programma om te gooien en morgen naar bush gardens te gaan en dan bij het stadion zelf maar kaartjes te gaan kopen. Je moet er wel wat voor over hebben om naar een honkbalwedstrijd te willen. Vervolgens zijn we op pad gegaan naar Magic kingdom. Nadat we de auto geparkeerd hadden zijn we via de monorail naar het park gegaan. De eerste atracctie die we hebben gedaan was die van buzz ligtyear Daarna zijn we rustig aan het hele park doorgegaan. Bij het spookhuis wilde Lars opeens niet mee want hij vond het eng?? We hebben het maar zo gelaten en ik ben er met Robby alleen in gegaan. De wachttijden vielen ons erg mee al hebben we wel 50 minuten moeten wachten bij splash mountain. Voor big thunder mountain hadden we een fastpass gehaald want daar stond ook een uur wachttijd. Voor de rest waren de wachttijden ongeveer 10 tot 20 minuten. De jongens gingen nog even op de foto met stitch voor we naar een van onze favorieten attracties gingen. Mickeys philharmonic vinden we alle vier namelijk erg leuk. Hier zijn we dan ook twee keer naar wezen kijken. Om negen uur begon wishes wat weer een erg mooi spektakel was om naar te kijken. En omdat plaatjes meer zeggen als duizend woorden kan ik het beter laten zien! Na wishes zijn we met de ferry terug gevaren naar de parkeerplaats waar de auto gelukkig snel gevonden was. Toch wel erg makkelijk dat hij gaat toeteren als je het knopje van de afstandsbediening indrukt. Dit zoekt een eind makkelijker als je s,morgens niet goed opgelet hebt waar je de auto parkeert. Ik was ondertussen ijskoud want volgens de heren konden we vlak voor sluitingstijd nog wel even in splash mountain(je wordt toch niet nat mam) Het resultaat mag duidelijk zijn,ik was drijfnat!! Bij de villa aangekomen de jongens naar hun bed gedragen want die waren in de auto al knock out gegaan en vervolgens nog even het verslag van vandaag vast gelegd. Straks snel naar bed want morgen willen we op tijd weg naar bush gardens. Groeten wendy

Geen opmerkingen: