donderdag 21 mei 2009

Re: Reisverslag vanderlinden48: Florida 24-4 tm 9-5 2009
Vrijdag 1 mei, Ik was zeker erg moe gisteravond dat ik dacht dat het zondag was Maar goed vanmorgen werd ik om half zeven wakker. Ik dacht dat Jeroen de wekker had gezet en hij dacht dat ik het had gedaan dus lang leven mijn interne klokje!! De kinderen waren om zeven uur ook uit en om half acht zaten we in de auto naar DISCOVERY COVE!!! Ik had hier zelf al een poosje naar uitgekeken en ook de kinderen hadden er erg veel zin in. Om acht uur staan we voor de deur en kunnen we ons inschrijven. We zijn om 9.35 aan de beurt om met de dolfijnen te zwemmen dus dat is lekker vroeg. We gaan eerst even lekker ontbijten en daarna kleden we ons om. We lopen een klein rondje om het park en daarna gaan we naar de Seahorse cabana waar we ons moeten melden. We ondertekenen de formulieren die je moet invullen omtrent aansprakelijkheid en dan moeten lars en ik nog snel even nodig plassen. Als we weer op ons plek zitten komt lars er achter dat hij zijn kaartje kwijt is We gaan nu echter eerst naar de dolfijnen dus dat kaartje komt later wel! Het half uurtje wat we hebben vliegt in een sneltreinvaart voorbij en voor we het weten moeten we al weer gedag zwaaien naar Latoya onze dolfijn. We vinden het jammer dat het zo snel voorbij is maar hebben er alle vier wel van genoten. We gaan lekker even wat drinken en daarna gaan we naar Ray lagoon. Dit is ook erg leuk en vooral Lars kan geen genoeg krijgen van het aaien van de roggen. We hebben dan ondertussen ook lars zijn kaartje weer terug dus dat scheelt weer! We snorkelen een hele tijd in coral reef en genieten met volle teugen van alle mooie kleuren vissen onderwater. Ik ben blij dat lars met zijn zwemvaardigheid goed heeft leren snorkelen want dat komt nu goed van pas. Robby heeft de Aviary (vogelkooi) ontdekt en is hier niet meer weg te krijgen. Volgens mij staat hij wel 50 keer op de foto! We hebben echt een geweldige dag. Alles was gewoon geweldig van het eten tot het zwemmen met de dolfijnen. Als ik even lekker op een stoeltje zit te kijken en bedenk wat een geweldig iets dit is schiet ik even vol als ik aan mythe denk.(dochter van mijn broer) Zij heeft een hersentumor en is druk bezig met de chemokuren. Op zulke momenten besef ik wat een geluk wij hebben dat we dit allemaal zo maar kunnen doen. Maar goed we genieten van alle pracht en praal en zelfs onder water weten we de fotograaf te vinden Om vijf uur gaan we ons aan kleden en is het tijd om de foto,s op te halen. Er staat een onwijs lange rij maar wij hebben al betaald en mogen zo doorlopen. Om half zes lopen we zeer voldaan het park uit en rijden we nog ven naar old town. We kijken ons ogen uit bij alle mooie auto's en Robby en Jeroen gaan in een kart. We zijn echter ook wel moe en om 20.15 gaan we lekker richting villa. Hier kijken we nog naar de foto's en de video en daarna gaan de jongens moe maar voldaan naar bed. WAT EEN SUPERDAG!!!!!!!!! groeten Wendy

Geen opmerkingen: